Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Μαζι μου έλα πανω απο τα συννεφα...

Η πιο όμορφη στιγμή έιναι οταν ξεκινας το ταξίδι σου με τον άνθρωπο που αγαπας, οταν ξεκινας το ταξίδι σου και ξερεις οτι θα κρατησει για παντα και πλεον δεν υπαρχει κινδυνος να σε χωρίσει κανενας και τιποτα. ένα ταξίδι καπου μακρια σε αγνωστα μερη και κόσμους που σίγουρα θα σας αφήσουν ελευθερους να ξαναζήσετε τον έρωτά σας!! ΜΜΜ τί όμορφα που ήταν, ένα ΜΠΑΜ και όλοι εξαφανίστηκαν απο γύρω μας, είμαστε πάλι οι δυο μας, μόνοι μας και το μόνο που πρέπει να κανεις είναι να μην αφήσεις το χέρι μου, αν το κρατήσεις για δυο δευτερόλεπτα δεν θα σε αφήσω ποτέ, θα είμαι για πάντα μαζί σου, δεμενος μαζί σε ζώη και θανατο!! σε ένα ταξίδι αγνωστο, αλλα μην φοβάσαι εγω θα σε προσέχω όπως και πρίν, θα σε κοιταζω στα μάτια όπως και πριν, θα νίωθω το σώμα σου πανω στο δικό μου όπως και πριν και δεν θα αφήσω τίποτα να χαλασει αυτο το ταξίδι. μην φοβάσαι δεν θα σου κάνω κακό απλα κρατα μου το χέρι, μην μ'αφησεις να φύγω μόνος μου, δεν πρεπει να μεινεις μόνη σου εδώ, πρέπει να έρθεις μαζί μου,μην μ'αφήσεις να σ'αφήσω, θα πονάμε πιο πολύ ενω τώρα θα είναι για πάντα όμορφο, θα σε κραταω για παντα στην αγκαλια μου...

γλυκιά μου, ξυπνα ... φτάσαμε

7 Κραξίματα:

Blogger *...Nantia...* said...

..πολύ ωραίο ποστ..φαίνεται πολύ ειλικρινές.. :)

7:00 μ.μ.  
Blogger Schmet said...

makari na min itan omos kai na itan olo ayto ena kakogousto asteio, ena psema...

1:08 μ.μ.  
Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Σκατά ότι κι αν γράψουμε, πάντα θ' ακούμε σταθμούς που δεν ξέρουμε.

5:54 μ.μ.  
Blogger Schmet said...

to oti esy eisa elizaki eisai stin ilikia sou env tin eugenia tin kaname 35 me paidi kai xorismeni ti sou leei?? kalimeraaaaaaaaaaaaaaaa

10:13 π.μ.  
Blogger SparklingBlue said...

Μη μ'αφήσεις να σ'αφήσω

O,τι και να γίνει, δε θα σε αφήσω.

11:25 μ.μ.  
Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Μου λέει ότι είστε αθεόφοβοι!
Φτου σας!

4:25 π.μ.  
Blogger Schmet said...

ki olo m'afineis na s'afino...

10:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home