Παρασκευή, Νοεμβρίου 10, 2006

Καλή μέρα-Κάθε μερα!!!

Καλέ αυτοί οι υπάλληλοι στις τράπεζες εχουν αναισθητοποιηθεί πληρως όσον αφορά τις ληστείες. εχεί καταντήσει πλέον για αυτούς τους καψερους κατασταση ρουρτίνας.

Πάω που λέτε σήμερα πρωι-πρωί στην Εθνική στο Συντάγμα και παρευρίσκομαι στην εξης συζήτηση μεταξύ ενος υπαλλήλου και ενος "καλού" πελάτη

"Καλήμερα!!Πού είναι η Φ." ρωτάει ο πελάτης

"Δεν είναι εδώ, θα σε εξυπηετήσω εγω"απανταει ο υπάλληλος

"Δεν θα ερθει?γιατι είχαμε ένα ραντεβού για να να μου δώσει κάτι έγγραφά για μια συνεργασία που ετοιμάζομαι να κάνω"

"το πρωί ήρθε αλλα την στείλανε να κανονίσει κάτι σχετικά με την ληστεία στην Βουκουρεστίου"

"Τί? έγινε ληστεία?"

"πρωί-πρωί"

Τρελένεται ο πελάτης, και λογικό το θεωρώ, και ο υπάλληλος συνεχίζει να λέει τι έγινε κάνοντας συγχρόνως και την δουλεία που του είχα ζητήσει εγώ! χαλαρότατος ο κύριος,

"ενταξει, ήρεμα ήταν, πηραν τα λεφτά και έφυγαν, ουτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά ήταν , και την Φ την έστειλαν για να καλύψει το τμήμα μας εκέι"

"και τα πήραν όλα"

"τα ταμεία μόνο, τα ίδια μορε όπως πάντα"

"ααα"ο κύριος

"πες μου τι θες να βοήθησω εγώ"

Εν το μεταξεί εγώ φεύγω και η μερα συνεχίζεται κανονικότατα λές και ξεκίνησε κανονικότατα...Βασικά εγω αυτό που κατάλαβα είναι οτι πρόκειται για ένα σύνηθες φαινόμενο που δεν ταράζει την ηρεμία κανενός, παρα μόνο των πελατων που λόγο του οτι το κάταστημα της Βουκουρεστίου θα παραμείνει κλειστό ήρθαν όλοι να εξυπηρετηθούν στο καταστημα του Συντάγματος με αποτέλεσμα να επικρατεί το ΧΑΟΣ και να λειτουρργούν μόνο δύο ταμεία!!

Α ρε Αθάνατη Ελλάδα..........Ο,τι και να συμβαίνει καρφί δεν σου καίγεται. και αμα γίνει και κάτι το κλείνουμε το καταστημα και αυτοπροδιοριζόμαστε ως αδειούχοι και άσε τους άλλους να σκάνε...

Καλήμερα σε όλους μας!!!!και καλοφάγοτα!!!

6 Κραξίματα:

Blogger SparklingBlue said...

Τόση ρουτίνα πια, ε;
Ε να κανονίσω μια ληστειούλα τότε, θα τους υποσχεθώ κιόλας οτι δε θα πειράξω κανέναν, απλά θα μου δώσουν τους σάκους και θα φύγω...
Πάντως το οτι έχω έναν φόβο κάθε φορά που μπαίνω σε τράπεζα, τον έχω...

Ωραία ευχή η τελευταία, καλοφάγωτα :))

2:57 μ.μ.  
Blogger *...Nantia...* said...

Μην μου βάζεις ιδέες...

1:06 π.μ.  
Blogger Schmet said...

Και εσεις το σκεφτηκατε δηλαδη!!!δεν ειμαι η μονη!!!ουφ!!!

10:21 π.μ.  
Blogger nassos said...

Τα χρήματα των τραπεζώ είναι ασφαλισμένα...

Λοιπόν τι οπλισμό θέλετε; Βαρύ πολυβόλο ΜG3, μικρό Uzi, ή πιστόλι Beretta 9mm? Θέλετε μήπως και εκτοξευτήρα βομβιδίων?

Α ρε τρέλα...

1:05 μ.μ.  
Blogger Schmet said...

Nasso kai neropistolo na paroume den nomizo na asxolithei kai kaneis mazi mas...

11:00 π.μ.  
Blogger nassos said...

Δεν νομίζω ότι θα ήθελες να βρεθείς προ εκπλήξεων από αστυνομικά όργανα???

:P :P

11:19 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home