Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Θέλω: ........

  1. να κοιμηθώ
  2. να βγάλω δίπλωμα αυτοκινήτου
  3. να μείνω μόνη μου
  4. να πάω ένα ταξίδι
  5. να μεθύσω
  6. να αδιαθετήσω
  7. να πάω για ψώνια
  8. να κουρευτώ
  9. να μάθω ισπανικά
  10. να παρακολουθήσω ένα τμήμα καποέρα
  11. να δουλέψω σε ένα έντυπο μέσο ενημέρωσης
  12. να έρθουν τα χριστούγεννα
  13. να βρω λεφτά
  14. να κοιμάμαι λίγο πιο νωρίς
  15. να κάνω κάτι τώρα γιατί πάλι κάθομαι
  16. να πάω σινεμα
  17. να πάω σέ ένα ωραίο ξενοδοχειο για ένα Σ/Κ να κάνω SPA
  18. να πάρω ένα σκύλο
  19. να φτιαξω τον υπολογιστη στο σπίτι μου
  20. να βρώ που θα βάλω τα βιβλια
  21. να συμμαζέψω το δωματειο μου
  22. να κάνει τοοοοοσο κρυο που να βλέπω την ανασα μου
  23. να πάρω ένα ιστιοπλοϊκό
  24. να προσέξω λίγο τον εαυτό μου
  25. να χαλαρώσω

Αυτα πιστεύω οτι θέλω για αρχή αν βρω και άλλα συνεχίζω αργότερα

5 Κραξίματα:

Blogger Συνήθης Ύποπτη said...

Δίπλωμα; Τι πάθατε όλοι; Άστο, μάτια μου, δεν το χρειάζεσαι ακόμη, ναι; Ε; Ε;

Καλά όλα τ' άλλα, αλλά ο σκύλος και το ιστιοπλοϊκό;

Τα υπόλοιπα τα έχεις, άνετα. Άντε με το καλό.

5:16 π.μ.  
Blogger SparklingBlue said...

Αχ, ένα ταξίδι. Αν έγραφα τα θέλω μου, το ταξίδι θα το έγραφα με φωσφορίζοντα γράμματα.
Ωραίο και το layout. Με τις πεταλούδες :)

12:02 π.μ.  
Blogger Schmet said...

όπως γραφω και σε προηγούμενο post, το αποτελεσμα με τις πεταλούδες δεν είναι δικό μου, καθώς εγώ δεν έχω καμία ιδεα περι του είδους,προσπάθησα να φτιαξω και εγω κάτι αλλά δεν τα κατάφερα, η ιδέα πάντως ήταν όλη δική μου. Όπως και να έχει σε ευχαριστώ πολύ, μα πιο πολυ σε ευχαριστώ που με ανακαλυψες και είπες και κάτι

9:53 π.μ.  
Blogger stavma said...

Check this out www.43things.com... για ιδέες να κάνεις διάφορα!

12:06 μ.μ.  
Blogger Schmet said...

Stavma, Kalo to site!!Kai opos elege kai kapoios leo kai ego"I want to learn Macedonian"...tora ti tha matho einai allo thema...

2:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home