Πέμπτη, Οκτωβρίου 26, 2006

Μία βαρετή μέρα της ζωής μου...

δεν παλευεται η κατασταση με την καμία δυναμη!!ΒΑΡΙΕΜΑΙ!!ααααααααααααααααααα!!ειμαι στην δουλεια αλλα δεν έχει δουλεια και έτσι κάθομαι και κολοβαράω, βασικα γενικα δεν έχει δουλεια αυτη την περίοδο. και να τι κάνω,ψάχνω στο INTERNET ,εψαχνα-εψαχνα-εψαχνα λοιπον στον κυβερνοχώρο κατα την ώρα εργασίας μου και βρέθηκα να ανοιγω blog, γιατί όχι, το ζω εναλλακτικα. σε ποιόν να το πω και να με πιστεψει?τι έκανα λοιπον σήμερα?
  1. ηρθα(είναι κατόρθωμα αν ληφθεί υποψη το γεγονος οτι τις καθημερινες δεν προλαβαίνω να κοιμηθω πάνω απο 5 ώρες),
  2. άνοιξα την πόρτα στον τεχνικό υπολογιστών που ήρθε,
  3. πηρα την αλληλογραφία απο τον θυρωρό(δεν είχα πολυ πράμα σημερα, άλλες φορες σκάνε πακος-πάκος οι φάκελοι),
  4. εφτιαξα καφέ,
  5. ήπια καφέ,
  6. έκανα το πρωινό τσιγάρο μου,
  7. ανοιξα και άλλες φορες την πόρτα σε κάποιουσ που ερχόντουσαν ανα καιρους,
  8. πήρα τηλέφωνο για το service του εκτυπωτη, 9 πήρα μια επιταγή( δυστυχώς όχι για εμένα), την σκάναρα και περιμένω να έρθει να την παραλάβει ο παλικαράς της εταιρίας που θα εισπράξει την επιταγή,
  9. πηγα στο σουπερ-μαρκετ και αγορασα καφε, ζάχαρη....(για την εταιρία πάντα),
  10. ξαναέφτιαξα καφε,
  11. πήρα κάτι τιμολόγια και τα έβαλα έκει που βάζουν τα τιμολογια(εε! σεμνα) στο ντοσιέ.

τι άλλο έκανα, τι άλλο έκανα

12. Α μολις τώρα άνιξα την πόρτα στην διαχείρήστρια που ήρθε να φέρει την εφημεριδα για τα υψηλα στελεχη


Και άνα διαβασε κανεις(που αμφιβάλλω βασικα) αυτο και αναρωτιέται τι δουλεια κάνω και ξύνομαι ετσι όλη την ώρα, είμαι στην γραμματειακή υποστήριξη μιας εταιρείας, ή στην κοινη ελληνικη απλα γραμματέας!

0 Κραξίματα:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home