Τετάρτη, Οκτωβρίου 25, 2006

the dreamers

Πρόκειται για μια ταινία την οποία είδα προχθές. Βρισκόμαστε στην Γαλλία του '68 στην αρχή των γνωστών γεγονότων, μία παρέα φοιτητών ανακαλύπτει τον προσωπικό της κόσμο και γνωρίζει μια άλλη πτυχή του "είναι" της. υπάρχουν αναφορες πανω στην κοινωνικοπολιτική κατασταση της περιόδου εκείνης απο την μία πλευρά και απο την άλλη ο κόσμος της παρέας μας. Υπάρχουν δύο κόσμοι οι οποίοι δρούν παραλληλα επιρρεάζοντας ο ένας τον άλλο μόνο όσον αφορα κάποιες μικρές λεπτομέρειες. Αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν οι συνεχείς παραπομπές σε ταινίες. Η Marlen Dietrich αποεικνύεται η αγαπημένη. θεωρώ ότι τα παιδιά ήταν όντως ονειροπόλοι, αφού οι μεν φανταζόντουσαν ότι θα είναι για πάντα μαζί, αγαπημένοι και δεν θα χαθούν ποτέ, θα ναι πάντα σιαμαίοι. ο τρίτος της παρέας νόμιζε ότι θα αλλάξει τον κόσμο. Όλο ξεκίνησε μέσα από το concept της επανάστασης και παρουσίαζε το μπλέξιμο που υπάρχει σε προσωπικό και υπερπροσωπικό επίπεδό.

Εμένα πάντως μου άρεσε και το προτείνω ανεπιφύλακτα, μου έσπασαν τα νεύρα οι υπόλοιποι όμως η δικιά μου παρέα που δεν έβαλε γλώσσα μεσα σ'ολη την ταινία. αν πάλι είστε των πιο χαλαρών, ή των πιο άμεσων μηνυμάτων αφήστε για κάποιον άλλο που δεν είναι. τα μηνύματα μεταδίδονται και κυρίως λαμβάνονται με διαφορετικό τρόπο από τον καθένα. αν δεν λαμβάνεις μήνυμα δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. άνοιξε λίγο, δες το διαφορετικά, σκέψου σε μια άλλη γλώσσα με δεδομένα. το μήνυμα υπάρχει παντού

0 Κραξίματα:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home